Prekių pristatymas

Prekių pristatymas

  1. parduotuvė įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes po apmokėjimo gavimo į kliento užsakyme pasirinktą paštomatą Lietuvos respublikos teritorijoje ar kitose šalyse nurodytu adresu.
  2. Lietuvoje prekės pristatomos per 1-7 (vieną – septynias), darbo dienas nuo mokėjimo patvirtinimo iš banko gavimo. Kitose šalyse prekės pristatomos per 5-30 (penkias – trisdešimt), darbo dienų nuo mokėjimo patvirtinimo iš banko gavimo.
  3. Prekes pristatys El. parduotuvės įgaliotas atstovas. Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje arba jį atsėmus iš įgaliotų atstovų paštomatų yra laikoma, kad siunta yra perduota (pristatyta) tinkamai.
  4. Prekės pristatymo metu kartu su El. parduotuvės įgaliotu atstovu Pirkėjas privalo patikrinti prekes siuntos būklę. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Pirkėjas privalo tai atžymėti siuntos važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga. Jeigu pristatytos prekės sudėtyje nėra kokių nors dalių ar dokumentų, Pirkėjas privalo apie tai nedelsiant informuoti El. parduotuvės administraciją el. paštu info@salsola.lt
  5. Pristatymo išlaidos El. parduotuvėje nurodytą kainą nėra įskaičiuotos, jos yra nurodomos kaip numatyta Paslaugų teikimo sąlygų 4 punkte.
  6. parduotuvė pasilieka teisę paskelbti apie nuolaidas ar akcija prekių pristatymui, kurios galioja tik tam tikrą laiko periodą ir su tam tikromis sąlygomis.
  7. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.